Alla inlägg den 1 december 2010

Av Susanne - 1 december 2010 22:20

I söndags hade vi adventsmys, trots att vi inte fått nån snö... men ljusstakar å stjärnor är uppsatta samt nyinköpta RÖDA jul gardiner i köket är på plats. Förstå vad jag letat i stan...de verkar inte ha RÖDA gardiner här i Ungern.  Åsså hittade jag RÖDA längder men det fanns bara en å jag behövde två. Jamän vad gör man, joo klipper till dem lite å syr lite. Det får duga, men inte vad jag tänkt mig.....:( 

Så här blev det....

   ...lite dålig bild som vanligt...syns inte att de är riktigt RÖDA men i jämförelse med annat på stan så får jag vara nöjd...?


...familjemiddag i advents tider.....

   


I dessa advents tider så passade jag på att göra palt, lite konstigt kanske men jag hade ju lovat att fixa palt till Patriks jobbar kompisar, bättre sent än aldrig. Så i går hade vi palt lunch hemma hos oss.....hela svenska gänget med familjer....

   ...alla kom inte med på bild tyvärr...mums såå gått med palt i allafall. 



Idag onsdag 1/12 så kom den första snön...ska nu inte överdriva men det blev lite vitt på backen iallafall, såå underbart trevligt att se snö, men tyvärr kommer den inte att vara så länge...i em så började det att regna:(((


Nåväl nu ser vi fram emot att komma hem till Sverige, Boden, Sävast......vi anländer 20:e december, ååå som vi längtar. Vi ses......


P & K

Presentation

Här kan ni läsa om familjen Larssons äventyr i Ungern.
Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards