Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Susanne - 10 mars 2011 18:12

Här kommer lite nya bilder på mina pelargoner....måste bara visa, de är såå fina!

(tycker jag, hoppas ni tycker lika så!)


  

   ...skall snart sätta om dem i större krukor igen å då blir det "utekrukorna"


...små söta tomatplantor...(har onödigt många, blir nog att kassera endel samt att jag ge bort)

   ....har även satt en massa andra blommor oxå, såååååå kuuuuuul......guuuuud vad jag njuter.....  


Måste oxå visa......i förrgår var jag å köpte tulpaner....kanske inte så konstigt för en del, men så fantastiskt vackra....själv har jag aldrig sett dess like...(kanske någon???)....fyra å fem tulpan knoppar isamma stjälk   


...fyra...

   ..å..här kommer femman...

   ...hoppas de blir underbart vackra när de slår ut!!


P & K....på er alla....

Av Susanne - 10 mars 2011 08:57

Igår var vi ut och åt middag med familjen Lyckne/Berg samt 3 av grabbarnas kollegor från F21. Det var mycket trevligt och fantastiskt god mat. Restaurangen heter Bagatell och är ett jätte mysigt ställe samt ett av få rökfria restauranger. Så vi luktade inte apa när vi kom hem bara lite matos och det är ju att föredra.


Till förrätt åt jag grillad kyckling filé med smarrig salld till...

  

Huvudrätten blev Oxfilé, den var otroligt god:

   

När det var dax för efterrätt så var jag så proppmätt så det var helt kört, orkade bara inte. Knappt kaffet slank ner. Men jag tog en bild på Amandas bara för att den var så vacker och god förstås.

  

(Fasen också bilden blev lite sned trots försök till rotation, jaja )


En bild på grabbarna, tyvärr inga bra bilder på oss övriga, så ni får hålla tillgodo....

  

Ha det bra alla!


P & K


Presentation

Här kan ni läsa om familjen Larssons äventyr i Ungern.
Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards