Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Susanne - 8 maj 2011 20:32

....herregud vad tiden går å det var förfärligt länge sedan jag skrev något.

Men här rullar livet på. Sommaren kommer närmare och närmare vissa dagar har vi underbar Svensk sommar värme men i dag har det varit kyligare och en hel del regn. Lite trist, men vatten gör nytta också, man får ju se det positivt. Nu senast har vi haft besök av Patriks föräldrar. Det var jätte trevligt, dock inte så trevligt att Patrik inte kan sitta i en bil, så det blev tyvärr ingen Budapest sväng. Kanske nästa gång de kommer=) Men vi åkte på en kort sväng till Soltvadkert och köpte glass. Dit är det ca 4 mil och Patrik låg raklång i baksätet på bussen hela vägen. Observera jag körde:) Samt att vi besökte ett ställe där de gör Ungerskt vin, så det blev några flaskor med hem. Frittmann heter stället, finns nog inte i Sverige.

Här äter vi underbart god glass...

   ...och här är vin inhandlingen....

Rött, rosè å vitt...

   ....Sedan har vi varit på diverse behandlingar....Ansikte för svärmor i dryga tre timmar samt fotvård för dem båda, de blev som nya=)) Å jag tror å vet att de tyckte det var underbart=) Samt lite shopping såklart!

Lite restaurang besök hann vi med oxå...

Här Bagatell...

   ...pubrunda...

   ..lite suddigt kanske...


Sista kvällen var vi på Kecskemèt Charda, (kanske inte rätt stavat)

Underbar mat...

 

  ...herregud hur jag såg ut, men kan inte skylla på vinet, jag körde......Söööta Mathilda:)

...Samt en bild på min gooooda måltid....

   ...det var jätte gott=))

Hej då svärmor å svärfar vi syns snart, kraaam på er=)))


Jag måste bara visa er en bild på min kära make, så här blir det när man inte rör på sig. Har nu gått fyra veckor sedan han blev sjuk. Fyy faabian detta diskbråck, inte lätt.....

   ...ni ser väl skillnaden på vaderna, höger sida har han inte gjort mkt med på fyra veckor.....muskler ääär färskvara, bara att konstatera. Nu blir det att jobba på älskling...;)) Kan bara tillägga att han har gått ner fyra kg på dessa veckor, inte bra, med tanke på att det inte bara fettet som försvunnit, men jag älskar dig ändå=))


Nu ser vi framemot nästa besök och då kommer Linnea Emma och Elsa, vi längtar....


P & K

Presentation

Här kan ni läsa om familjen Larssons äventyr i Ungern.
Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards