Alla inlägg den 26 september 2011

Av Susanne - 26 september 2011 11:02

...har bestått av ridning i vanlig ordning samt surströmmings partaj på lördagen.


På onsdagar rider nu mera Mathilda tillsammans med Mimmi...trevligt med sällskap.

 

Mathilda på Babylon...

 

Mimmi på...ja just det vad hette denna häst då...? 


 

Denna otäcking träffade vi på inne i stallet, synd bara att skärpan som vanligt inte är den bästa...kan bara tillägga att den var stor...

 

I lördags hade vi en mycket trevlig surströmmings sammankomst tillsammans med alla svenska familjer....

Hela gänget samlade...

 

Tror faktiskt att nästan alla vågade sig på att smaka...

   

Jacko och Niclas var väldigt ivriga...

Tack alla för en mycket trevlig å lyckad kväll   


Tidigare i veckan så har jag lekt lite med betong. Första skapelsen blev ett frukt fat...blir nog att öva mera men som man brukar säga...alla är vi barn i början...

  ...använde mig av en gammal virkad duk för att få fram ett mönster sen så kommer jag putsa till kanterna med sandpapper...


Som avslutning en bild på mina fortfarande fina pelargoner, de har nog tänkt blomma hur länge som helst....

 


Ha det gott alla...

Presentation

Här kan ni läsa om familjen Larssons äventyr i Ungern.
Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards