Alla inlägg den 2 september 2010

Av Susanne - 2 september 2010 22:10

Nu har äntligen vardagen kommit. Livet har återvänt till det normala. Tjejerna har börjat skolan, Patrik jobbar...

och jag......men vad gör jag då??? Jaa, vad gör jag egentligen ? Det skulle ni nog bra gärna vilja veta!!

Jag har det faktiskt jätte bra, tar dagen som den kommer!! Men trott det eller ej det är liksom fullt upp...tiden bara rullar på...(nu är det säkert någon som kliar sig i huvet...)


Så här kan en dag se ut: (viss variation förekommer)

-uppstigning vid 7...väcka tjejerna (då har Patrik redan farit till jobbet) ordna "go-frukost" till oss tre. (tänk att få äta frukost tillsammans en vardag, det var ett tag sedan.)

Efter att jag vinkat hej då och önskat dem trevlig skoldag så försöker jag göra lite aktiva övningar typ morgon jogging eller ett styrke pass nere i källarn...

Idag blev det jogging, ogräsrensning + prata med grannen (på engelska, det tar tid, de skall bjuda oss på garden party, det ser vi framemot) och klippning av gräset (vi har inte så stor tomt så gräsklippningen gick ganska fort)....duschning, Facebocka+kaffekopp, bädda sängar, plocka undan, Facebocka+kaffekopp, hänga tvätt, vika tvätt, LUNCH (gårdagens rester kyckling gryta o ris), FB+kaffekopp,  en sväng på OBI och Tesco och köpa lite krokar m.m  FB dock inget kaffe, umgås med tjejerna som kommit hem från skolan, påbörja middagen som idag blev makaronipudding med en blandning av korv, broccoli,camembert ost (riktigt gott faktiskt)  en kort sväng på FB, hoppsan!! Patrik redan hemma, ÄTA MIDDAG,umgås med familjen, en sväng på stan med familjen och titta på kylskåp (vi behöver ett nytt)....jaa, ni ser ju, fullt upp. Men hoppsan,  blev det ingen dammsugning idag?.... tydligen hant ja int...det får väl bli imorgon då.


Ha det gott alla....och slit inte ut er...


P o K

Presentation

Här kan ni läsa om familjen Larssons äventyr i Ungern.
Kommentera gärna! :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards